Отримати виплату по АВТОЦИВІЛЦІ...

   Як отримати страхове відшкодування по Автоцивілці ...

   В кожній окремій ситуації є свої індивідуальні нюанси, але є загальний алгоритм, визначений Законом України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" (далі — Закону), діючи по якому кожен зможе отримати страхове відшкодування.

Розглянемо приклад:
Сталась дорожно-транспортна пригода - (ДТП), пошкоджено авто, завдано матеріальний збиток при якому настає цивільно — правова відповідальність водія, винуватця в ДТП — відшкодувати завдану матеріальну шкоду. 
(Шкода може бути заподіяна лише майну, або майну та здоров'ю учасників ДТП — розглядаємо приклад, без потерпілих).

   

ДТП без потерпілих, два учасники

Крок 1. 
Полягає в тому, щоб на міці ДТП зібрати усю необхідну інформацію, та на підставі зібраних матеріалів звертатись у страхову компанію винуватця для отримання страхового відшкодування.
* Детальніше про те, як діяти на місці ДТП за цим посиланням...

   Крок 2. 
Потрібно підготувати пакет документів, для отримання страхового відшкодування:
2.1. Відповідно до Закону, п. 33.1.4 ст. 33, потрібно направити Страховику винуватця в ДТП, Повідомлення встановленого зразку.
(Для потерпілого, строк подання Повідомлення в страхову один рік, для винуватця три робочі дні, починаючи з наступного після ДТП); 

2.2. Відповідно до ст. 35 Закону, направити Страховику Заяву про виплату страхового відшкодування, встановленого зразку. * До повідомлення та заяви додаються належним чином завірені копії документів, перелік яких передбачено п. 35.2 ст. 35 Закону;

  Крок 3. Увесь пакет документів передається до Страховика. В п. 35.2 ст. 35 Закону, зазначається перелік документів на різні можливі випадки, щодо прикладу, який розглядається — буде достатньо долучити наступні:

- Посвідчення водія, з обох сторін;
- Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (ТЗ), з обох сторін;
- Паспорт громадянина, власника ТЗ, основні сторінки;
- Індивідуальний податковий номер;
- Банківські реквізити (зазначаються в Заяві).

  ВАЖЛИВО — щоб на руках, залишилось підтвердження з відміткою:
- дата, підпис, печатка, про те що наданий пакет документів, було отримано страховиком!!!
Передати документи можна відвідавши офіс Страховика, що не є обов'язковим та затратним способом, краще підготувати цінний лист з описом та повідомленням про отримання. Виконавши ці прості ТРИ кроки, Страховик отримає увесь необхідний пакет документів для: - проведення огляду пошкодженого майна, визначення суми завданого матеріального збитку; - здійснення виплати страхового відшкодування.

   Звісно ж на підставі ст. 331 - Закону, страховик чи МТСБУ можуть надати запит, щодо отримання додаткових документів та/чи додаткової інформації, щодо події яка відбулась, але в таких ДТП, як розглядається у прикладі, такого майже ніколи не трапляється.
Або ж у разі отримання подібного листа — потрібно надати відповідні матеріали та/або інформацію, про які запитуються, або ж якщо відсутні дані, немає того про, що запитується в листі, потрібно обґрунтовано оформити лист та направивши письмову відповідь, на запит Страховика чи МТСБУ.


Примітки:

На що потрібно звернути увагу та, що потрібно ініціювати самостійно:
- замовити Незалежну оцінку, або Судову експертизу завданого Вам матеріального збитку, в більшості випадків Страховик запропонує відшкодування, яке буде занижено, і таке заниження може сягати до 50% і більше, в залежності від характеру нанесених ушкоджень та Страховика, який має здійснити виплату;
- зберігати, не ремонтувати ТЗ до огляду представником Страховика, що передбачено п. 34.2 ст. 34 Закону, після отримання Страховиком повідомлення про ДТП, згідно з цією статтею виникає обов'язок, направити у строк 10-ти робочих днів, свого представника, експерта до місця знаходження пошкодженого майна ...
* Це потрібно для фіксації пошкоджень, складання Акту огляду пошкодженого майна, на підставі чого буде здійснено розрахунок суми страхового відшкодування.
- якщо, упродовж 10-ти РОБОЧИХ днів після отримання Повідомлення, Страховик не направив свого представника, потерпілий згідно з п. 34.3 ст. 34 - Закону, має Законне право звернутись до Незалежного експерта для визначення вартості завданого йому матеріального збитку, у такому разі Страховик зобов'язаний відшкодувати потерпілому витрати на проведення експертизи, що обгрунтовується додатковою Заявою.


- Страховик має здійснити виплату продовж 90 днів з моменту отримання ним Заяви про страхову виплату, за умови що увесь передбачений Законом пакет документів потерпілим надано (також, хоче Законом це не передбачено, але часто впливає на пришвидшення оформлення страхового відшкодування, передати Страховику рішення суду про визнання винної сторони у ДТП).
- Термін здійснення страхового відшкодування передбачено п. 36,2 ст. 36 Закону.
- Якщо ж термін вичерпано, а Страховик так і не здійснив належну страхову виплату, потрібно:
1. Звернутись до фахівця, провести аудит усього того, що було виконано потерпілим, на предмет, чи все було виконано згідно з чинним законодавством, та чи уся доказова база є на руках.
* Якщо Ви упевненні, що у цьому нема потреби в такому разі -
2. Потрібно звертатись до регулятора, а на сьогодні це Національний банк України, зі скаргою на дії Страховика.
- Як правило після скарги Страховик платить страхове відшкодування, але не завжди в очікуваному розмірові, що веде до додаткових дій з боку потерпілого.

В край важливим, при оформленні справи, врахувати усі важливі моменти, які в кожній окремій ситуації індивідуальні, для запобігання маніпулятивними діями Страховика, таким як: - затягування строків виплати страхового відшкодування; - зменшення суми виплати страхового відшкодування.


В абсолютній більшості випадків цього достатньо для отримання страхового відшкодування, є нюанси, які полягають утому, що Страховики, як правило не консультують потерпілого, а дають короткі інструкції та вказівки, щодо їх подальших дій, а потім використовують необізнаність потерпілого проти нього ж самого! Якщо вже так сталось, відбулась ДТП і потрібно отримувати страхове відшкодування не лишнім буде звернутись до фахівця, який доведе справу до виплати, при цьому потерпілий заощадить: - Час, нерви, та кошти!

Агенція Незалежних Аварійних Комісарів
  1. 1. У разі ДТП — викликати Аварійного комісара на місце ДТП або ж отримати вичерпну консультацію за телефоном +380 67 159 0059 - цілодобово!
    Консультація за телефоном — безкоштовно!

    На місці пригоди, Аварійний комісар зафіксує обставини ДТП, складе рапорт та зробить фотовідеофіксацію, надасть вичерпну консультацію, щодо подальших дій.

    * Грамотно
    оформить ДТП використовуючи ЄВРОПРОТОКОЛ — детальніше, що таке ЄВРОПРОТОКОЛ, за посиланням тут...;
  2. 2. У разі потреби виготовити незалежний ЗВІТ про оцінку завданого Вам матеріального збитку, або замовити Судову експертизу, детальніше за посиланням тут...;
  3. 3. Якщо страхова Вам не виплачує кошти, або виплатила значно менше від реальної суми збитку, або Вам ніколи займатись оформленням документації для отримання страхового відшкодування, все це оформлення до результату ми зможемо узяти на себе, що б Ви могли займатись своїми справами, детальніше за посиланням тут...;
  4. 4. Потрібно оформити поліс страхування АВТОЦИВІЛКИ, або будь-який інший вид страхування — працюємо з надійними партнерами на ринку страхування. Як дізнатись ціну та замовити поліс страхування, детальніше — тисніть за посилання тут...!

Контактні дані для консультацій та замовлення послуг:

Телефон: +380 67 1590059 - цілодобово у разі ДТП - (Viber, Telegram, WhatsApp);
E-mail:
avarkom.service@gmail.com
Сайт:
avarcom.in.ua
Залишити відгук:
avarcom_відгуки
Telegram канал:
t.me/avarkom_servic
Instagram: avarcom_24x7

  


   

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ШТАФИ за порушення ПДР - 20_21

Коли саме потрібно переходити на літню резину?

Страховикам - ІНГОССТРАХ та ПРОВІДНА, анульовано ліцензії.